Inschrijven voor 2024 is niet meer mogelijk. Alle plekken zijn bezet. Aanmelden voor volgend jaar kan vanaf 1 februari 2025.
Voorwaarden
Voor deelname aan Montmartre Sellingen op 13 juli 2024
- Het is aan de organisatie om deelnemers een standplaats toe te wijzen of te weigeren. Er is een selectiecommissie die met name let op:
- de kwaliteit, originaliteit en eigenheid in het werk;
- de diversiteit in het aanbod van de verschillende kunstvormen op de kunstmarkt;
- of deelnemers vaker hebben meegedaan of nieuw zijn.
Voeg bij het aanmeldformulier een link naar jouw website of 3 recente foto’s van jouw werk.
- Aanmelden is mogelijk tot 1 juni 2024.
- De kosten voor 2024 zijn:
- 1 kraam: €50
- 1 standplaats zonder kraam: €25
- Elektriciteit (optioneel): €12,50
- Ben je geselecteerd? Dan stuurt de organisatie je een bevestiging via e-mail. In deze mail vragen we je om het geld over te maken voor 1 juni 2024.
- Teruggave van het betaalde bedrag is mogelijk als je het festival afzegt voor 1 mei 2024. Uitzonderingen hierop zijn situaties van overmacht (bijvoorbeeld ziekte of overlijden).
- De afmetingen van de kramen zijn 4 x 1 meter. De kraam dient afgedekt te worden met een net doek tot aan de grond.
- De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de kraam. Dit betekent dat je deze verzorgd inricht en na afloop de kraam in de oorspronkelijke staat achterlaat.
- Om logistieke redenen vragen we deelnemers om op een bepaalde tijd te komen.
- Voor de start van het festival (11.00 uur) dienen voertuigen weg te zijn van het terrein. Parkeren kan op de daarvoor aangewezen parkeerplaatsen.
- De kramen moeten tot 17.00 uur ingericht blijven. Voor die tijd mag niet begonnen worden met opruimen.
- De deelnemer draagt zelf zorg voor de afvoer van eigen afval.
- De organisatie behoudt zich het recht voor om ingezonden fotomateriaal zonder recht op vergoeding te gebruiken voor publicatie.
- De deelnemer is zelf verantwoordelijk voor de persoonlijke materialen en kunstwerken.